Recensies

Iwan heeft als videograaf van onze bruiloft voor ons gezorgd voor; een prettig voorbereidingsgesprek bij ons thuis, een goede communicatie voorafgaand aan de bruiloft, het 'onopvallend' aanwezig zijn op onze trouwdag, een goed oog voor detail, super gave beelden vanuit de drone, de persoonlijke aandacht bij de wijze van verzenden van de harde schijf, een mooie compacte highlight film en een bereidheid om aanpassingen in de feature film te doen waardoor deze perfect de beleving van onze trouwdag weergaf.

Iwan is een super professionele videograaf die we een ieder aan zullen raden. Hij heeft onze trouwdag omgezet naar een dag die we door zijn mooie beelden nog vele malen kunnen beleven. Tot we oud en grijs zijn.

Iwan heeft onze hele dag gefilmd en ik kan niet anders zeggen dan dat we mega blij zijn met het geweldige resultaat!!!

We hadden een festivalbruiloft en wilden een film die deze sfeer goed kon laten zien, dat is 100% gelukt!

Eigenlijk heb je het grootste deel van de dag helemaal niet in de gaten dat er gefilmd wordt, bovendien gaat de dag verschrikkelijk snel, dus ik ben blij dat we een perfect e film hebben om alles terug te kijken. Iwan heeft goede apparatuur (goed geluid en mega scherp beeld), is heel aardig en reageert altijd snel op app of mail. Zou Iwan zeker aanraden!!

The Duth Video Guy heeft van ons huwelijk een prachtige trouwfilm gemaakt. Eerst was er geheel vrijblijvend een gesprek over de mogelijkheden en de opties, waar hij en zijn vriendin uren voor in de auto gezeten hadden. Op de trouwdag zelf hebben we eigenlijk amper gemerkt dat er een cameraploeg aanwezig was, op een hele subtiele en professionele manier werd alles van de zijlijn gefilmd. De sfeer was erg gezellig en ontspannen. Het resultaat is prachtig: een geweldige highlight en feature film van hoge kwaliteit, inclusief 4K UHD beelden, inclusief drone beelden en heel professioneel gemonteerd. Op ons verzoek heeft The Dutch Video Guy binnen een aantal dagen de highlight film aangepast aan onze wensen (we wilden o.a. graag wat meer beelden van de ceremonie en stukjes gesproken test, dit heeft hij prachtig gemonteerd). Tot slot is de prijs kwaliteit verhouding top. Kortom: wij kunnen The Dutch Video Guy aan iedereen van harte aanraden!

Waar moet ik beginnen... Wij twijfelden of we een videograaf zouden nemen naast de fotograaf. Uiteindelijk besloten dit wel te doen en wauw... wat is dat gaaf! Een video geeft een totaal ander beeld dan de foto's. Als je twijfelt over een videograaf, doen! En als je nog moet kiezen, the Dutch video Guy is een echte aanrader. Iwan is allereerst een zeer prettig persoon, wat natuurlijk fijn is. Daarnaast is hij super professioneel en maakt hij zulke mooie beelden, films en herinneringen. Je merkt ook dat hij heel veel passie voor zijn vak heeft. Op de bruiloft zelf is hij niet opvallend aanwezig, ik voelde me enorm op mijn gemak. Het is Iwan gelukt om de sfeer van onze bruiloft op het strand perfect weer te geven. Zowel de highlight film als de feature film zijn zo mooi geworden!!! Het heeft onze verwachtingen zelfs overtroffen.

We zijn héél blij dat we The Dutch Video Guy gekozen hebben als videograaf op ons trouwfeest. Iwan is een hele vriendelijke, toffe persoon die er alles aan doet om het mooiste resultaat te bekomen. Het eindresultaat is prachtig en verrassend! We twijfelden op voorhand een beetje omdat we niet wilden dat de gasten of wij ons niet op ons gemak zouden voelen door de camera, maar uiteindelijk merkten we zelfs niet eens dat er gefilmd werd. En toch werd alles heel mooi in beeld gebracht. Bijzonder professionele aanpak en we zouden het aan iedereen aanraden om voor The Dutch Video Guy te kiezen!

Iwan heeft op 9 juni onze trouwdag geweldig weergegeven. We hadden opnames met filmcamera en een drone. Zowel de highlightfilm als featurefilm was precies zoals wij het voor ogen hadden. Geweldige beelden van de locatie, wij als bruidspaar en onze gasten gedurende de hele dag en avond met daarbij de perfecte muziek. Iwan weet na een persoonlijk gesprek precies wat je wensen zijn en dat herken je na het zien van de beelden. Helemaal top!

Afgelopen 22-6 zijn wij getrouwd en Iwan was hierbij aanwezig om onze dag vast te leggen. Super mooie films heeft hij voor ons gemaakt! Iets waar we heel trots op zijn en dus ook met trots aan iedereen laten zien! Nogmaals super bedankt.

Wij zijn ontzettend tevreden met het eindresultaat (Highlight film + Full Video) van Iwan Appels, de Dutch Video Guy. Vooraf zaten wij te twijfelen om een videograaf te nemen, maar we zijn heel blij dat we het toch hebben gedaan. De film heeft echt toegevoegde waarde en zegt zoveel meer dan alleen foto's, het huwelijk gaat weer helemaal leven! Ontzettend mooi dat Iwan zoveel persoonlijke momenten tussen ons, maar ook met familie en vrienden op zo een leuke manier (en in hoge resolutie 4k!) is vastgelegd. Iwan heeft goed contact gehad met onze ceremoniemeester waardoor bijzondere momenten zoals het brengen van de ringen, persoonlijke momenten met opa/oma en verassingen zoals speeches tijdens de ceremonie ook zijn vastgelegd. De kwaliteit van het beeldmateriaal is zeer goed te noemen. Wij waarderen het ook enorm dat Iwan zoveel moeite heeft gestoken om de highlight film helemaal naar onze wens te maken! Iwan is gemakkelijk in omgang en heeft goed samengewerkt met onze fotograaf. Verder vonden wij het zeer prettig dat hij een all-in prijs hanteert (in tegenstelling tot veel andere videografen), waarin 4K video, extra filmuren, korte (feature) en lange film, dronebeelden (indien mogelijk) allemaal zijn inbegrepen. Iwan nogmaals dank voor het vastleggen van deze belangrijke dag uit ons leven. Ik kan jouw werk ten zeerste aanraden.

De eigenaar en tevens videograaf Iwan is echt een topper. Zeer vriendelijk, flexibel en meedenkend. Zou hem zo weer inhuren als ik een videograaf nodig zou hebben.